bila jiwa ku menjadi kayangan


bila jiwa ku menjadi kayangan

by kukubesi manipulasi on Sunday, 06 March 2011 at 02:05
kata orang biarlah gambar itu bersuara
ada kata biarlah gambar itu bercerita
kata orang foto sekadar memori
ada kata melukis menggunakan cahaya
bagi aku karya ku adalah jiwa ku...
bagaimana aku persembahkan banyak cara dan gaya
ia ibarat sebuah pusi untuk aku berseloka
ia ibarat sebuah jeritan untuk aku lontarkan
dan ia ibarat sebuah permaidani indah untuk aku jalani
selamat datang ke dunia jiwa ku

facebook : fazli latif
tidak mungkin dapat ku ulangi detik ini kerna ia hanya datang sekali walaupun di ulang tayang

cermin dua generasi

perjalanan lorong

aku tidak dapat tahan lagi

akulah waris ayahanda

cekelik
 ·  · Share


0 comments to "bila jiwa ku menjadi kayangan"

Post a Comment


Followers

About This Blog

Blog Archive

Web hosting for webmasters